IV. Nemzetközi Bor- és Lekvárverseny 2017.
2018. június 14. írta: Zita éléskamrájából

IV. Nemzetközi Bor- és Lekvárverseny 2017.

Megmérettettem...

Egy éve ilyenkor nagy izgalomban voltam: beneveztem kilenc lekváromat a IV. Nemzetközi Bor- és Lekvárversenyre, s vártam az eredményt.
lekvarverseny_2017_omek_oklevelek_uveggel_kozel_ze.jpg

A kilenc benevezett lekvárból nyolc kapott érmet a minősítő versenyen:

Arany minősítés:
sárgabarack lekvár tárkonnyal
sárgabarack lekvár citrom illatú macskamentával
körtelekvár bazsalikommal 
körtelekvár mentával 

Ezüst minősítés:
rebarbara lekvár

Bronz minősítés:
sárgabarack lekvár
sárgabarack lekvár rozmaringgal
körtelekvár zsályával

Az OMÉK-on a Homokháti Gazdák Egyesületének sátrában állítottam ki és kóstoltattam termékeimet, s itt vettem át a szervezőktől az okleveleket.

lekvarverseny_2017_omek_sator_ze.jpg

Természetesen az oklevelek átvétele után büszkén tettem ki azokat a díjazott lekvárok közé:

lekvarverseny_2017_omek_oklevelek_uveggel_ze.jpg

Ha többet szeretnél tudni a lekvárversenyről, akkor olvasd el beszámolómat az ideiről, mert most beláttam a kulisszák mögé: tegnap mint zsűritag vettem részt az idei V. Nemzetközi Bor- és Lekvárversenyen...

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zitaeleskamrajabol.blog.hu/api/trackback/id/tr9714047356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása