Húsvéti asztalunk
2018. március 31. írta: Zita éléskamrájából

Húsvéti asztalunk

2015-ben és 2016-ban

Írtam már, hogy családunkban úgy alakult, Húsvét hétfő reggelre igyekszem sok finomságot készíteni, és ezt a lehetőségeimhez mérten szépen is tálalni.

Szeretnék egy-két számomra emlékidéző, számotokra talán ínycsiklandozó fényképet mutatni.
A képeket középső gyermekem, Csernus András készítette.
(2017-ben egy kicsit elaludt, így abban az évben én készítettem a fotókat.)

Igyekszem én is, de az alábbi képeken igen látszik, hogy a jobb fényképezőgép, és ami még fontosabb: az értő kéz többre képes, mint én...
De hát nem baj az, ha túlnőnek rajtunk gyermekeink!

Kezdjük 2016-tal!

husveti_asztal_3_2016_ze.jpg

Háttérben a céklalében áztatott főtt tojás.

 

husveti_asztal_2_2016_ze.jpg

Hájas tésztából készült roló, sajtos krémmel töltve.

 

husveti_asztal_1_2016_ze.jpg

Sonkás tál töltött tojással.

 

husveti_asztal_4_2016_ze.jpg

Az imént említett céklalében áztatott tojás közelebbről.

 

husveti_asztal_5_2016_ze.jpgEgyütt, készen a reggelihez.

 

Haladjunk vissza az időben egy évet: 2015. Húsvét.

husveti_asztal_1_2015_ze.jpg

Sajttal megszórt, sonkával töltött kifli.

 

husveti_asztal_2_2015_ze.jpg

Aki édeset szeretne, annak csokis muffin is kerül az asztalra.

 

husveti_asztal_4_2015_ze.jpg

Ma megkérdeztem a fiúkat, mit szeretnének. Azt mondták, a töltött tojás el ne maradjon!

 

husveti_asztal_3_2015_ze.jpg

Egy kis húsgombóc a sonkás kifli mellé. És mellett.

 

husveti_asztal_5_2015_ze.jpg

Sonkás krém piciny képviselőfánkokba töltve. Csak egy falat...

 

A tulipános étkészlethez már úgy 12-15 éve varrtam egy tulipános terítőt is. Majd egyszer megmutatom!

Kellemes készülődést!

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zitaeleskamrajabol.blog.hu/api/trackback/id/tr5513797058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása